Utsikt över Göteborg

Den här veckan har det varit fullt upp. Dels har jag haft föreläsningar alla dagar utom en, sen har det även varit en del att plugga hemma. Erika och jag har även börjat spackla och måla om i lägenheten, vilket vi blev färdiga med precis idag. Vi ska bara måla väggarna en gång till i vardagsrummet så är det klart sen.... förutom sovrummet då, som även det ska göras om :) Suck! Men det får bli nästa helg.

Efter att ha målat hela förmiddagen så gick vi ut på en promenad för att få lite luft. Vi traskade upp till ett område precis ovanför oss och gick in i en liten park där. Stigen visade sig leda till en utsiktsplats där kan kunde se ut över hela Göteborg. Det var en väldigt vacker vy, tur att jag hade med mig kameran :)



Sen ikväll så ska jag, Erika, Sven, Catherine, Erik och Martina på fest hos Mattias som bor precis i närheten av oss. Kommer bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Grenhage

Tjena! Du verkar trivas gött i gbg! Föreläsningar alla dagar utom en? Det är annat än vad du är van va? =) Ha det gött!



2008-09-06 @ 20:56:02
Postat av: Joel

Tjena Anders!



Jo trivs fint här! Du får komma å hälsa på om du är i krokarna, bara att slå en pling.



Jag är van vid maximalt 2 föreläsningar i veckan från historian, verkar slut på det nu ;)



Hade fint!

2008-09-07 @ 15:53:31
URL: http://joelskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0