Inget mer slit!

Nu är vi äntligen färdiga med målning av både vardagsrum och sovrum! Två helgers slit har givit resultat, och vi är nöjda med det. Blev mycket fint :) I vardagsrummet har vi en mycket omättad grön färg (lite åt det olivgröna hållet), och i sovrummet har vi en chokladbrun fondvägg och övriga väggar är gräddvita/beige.

I och med  att PS3:an nu är på plats så är det bara soffan som fattas, sen är komforten nådd ;) Heh.

Under veckan som gått har det varit fullt upp med studier, inte så mycket just på Europaprogrammet utan mer med min sommarkurs. Var på tiden att jag tog tag i och avslutade den. Satt från morgon till kväll i 3 dagar och klämde ihop en uppsats som sedan gav mig 15 hp och rätt till CSN-medel i höst. Puh!

I fredags ägnade jag och Sven hela dagen och kvällen åt ett rejält Starcraft/Warcraft-LAN. Riktigt skoj! Blizzards spel blir aldrig tråkiga (förutom WoW då).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0