Nytt tillskott till familjen

Nu är jag hemma i Lidköping, och kommer att stanna här över sommaren fram till mitten av augusti. Jag vet inte varför, men det känns alltid extra mycket sommar när jag är här :) Blir lättare att slappna av hemma hos föräldrarna, kraven från skola och hushåll försvinner så man behöver inte springa runt med dåligt samvete hela tiden ;) 

Igår var vi och hälsade det nya tillskottet till familjen! Min syster fick för exakt en vecka sedan en dotter till som jag för första gången träffade igår. Hon har fått namnet Danielle. Stort grattis till Hanna, Johannes och Miriam för deras nya tillskott till familjen!
 
Här är även bild på min andra systerdotter, Miriam, som inte alls känns så liten längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0