Rösta gärna på mina fotografier

Jag har under sommaren deltagit i en fototävling här i Lidköping. Den anordnas av Rörstrand och man ska ta tre olika bilder, en för varje tema, som är följande:  "Högst, Bredast, Snyggast". Det är fri tolkning på dessa ord.

Här är mina tre bidrag:


Högst   -   Bredast   -   Snyggast

Röstningen fungerar som så att man skickar ett mail för varje röst man gör, och man får rösta på max 3 bilder per email-adress. Rösterna skickar man till: [email protected]

I ämnesraden skriver man följande: XX. Jag röstar på bild nr XX  (där XX motsvarar bildnumret).
Mina tre bilder har numrena 34, 35 och 36. Man behöver inte skriva något i mailet, röstningen skrivs bara i ämnesraden.

Mer information om tävling och röstning finns här:
http://arkiv.lidkopingsnytt.nu/_00bildbox/tevlingen/hoegst-bredast-snyggast.htm

Så var en snäll medmänniska och rösta gärna på mina bilder :)
Kommer man till finalen så får man bilderna utställda hos Rörstrands där sedan vinnarbilden/bilderna väljs ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0