Nya lägenheten i Göteborg

I lördags åkte jag och Erika (tillsammans med Eva och Tomas) och kollade på våran nya lägenhet i Göteborg!
Det är en 3:a på 60 m2 som ligger i Olskroken. Lägenheten ligger helt perfekt till, tar bara 10-15 min att gå in till centrum och förbindelserna är skitbra. Tittar man ut från balkongen så ser man Ullevi lite längre bort :)

Verkar vara ett under att vi fått 1:a handskontrakt på den, flera som blivit förvånade över hur vi lyckats med det, bland annat dom som bodde i lägenheten nu (de hyr den i 2a hand). Känns hur bra som helst, den lägenheten kommer vi nog inte släppa på många år! Vi lyckades få kontraktet genom en kontakt som jobbar som fastighetskötare i Olskroken. Stort tack till honom!

Storlektsmässigt var den helt perfekt med, och hela lägenheten var riktigt fräsch. Kul med ett riktigt kök nu med! Är så trött på våran lilla kokvrå och att man alltid blivit tvungen att äta framför TV:n.

Nu gäller det bara att Erika får ett jobb i Gbg och att jag kommer in på kurserna jag sökt! Men det löser sig säkert :)


Har även varit i Linköping med farsan på endurotävling, Stångebroslaget. Pappa var med och tävlade och jag passade på att fota. Fick en hel del schyssta bilder som finns att spana in på:
http://www.joeledstrom.se/Portfolio/Summer_08/Enduro.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0