Fotoblogg!

Jag har helt ändrat upplägget på min hemsida från och med nu. De som besökt joeledstrom.se till och från vet att jag bytt design och upplägg några gånger, jag har haft svårt att hitta något som jag tycker passar. Men så råkade jag glida in på lite olika fotobloggar häromdagen och blev inspirerad av dessa! Istället för att göra det hela opersonligt och bunta ihop mina fotografier i stora gallerier så ska jag istället köra på bloggkonceptet. Då finns det utrymme för både personliga och mindre personliga bilder, samt att jag till varje fotografi skriver en kort text som på något sätt beskriver bilden/händelsen/personen. Det blir då både roligare för mig och besökarna :)

Antalet bilder som laddas upp på bloggen kommer förmodligen variera en hel del, men målet är ju att i alla fall publicera 3-4 bilder i veckan. Vi de tillfällen som ett större antal bilder har tagits så kommer jag att publicera dessa på mitt konto på Flickr (community som kretsar runt fotografering). Länk till denna sida finns på min fotoblogg. Spana in min nya fotoblogg och lämna gärna kommentarer eller hälsningar under bilderna:

http://www.joeledstrom.se

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej tydligen är vissa värre än andra :)

2008-07-19 @ 13:12:29
Postat av: Erika

Jag har massor att göra ;)

2008-07-21 @ 21:33:54
Postat av: unknown publisher

Den är ju jätterolig :) Du är så söööt! Snälla, kan jag inte få ha kvar den??

2008-07-27 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0