Danne fyller år

Igår kväll bar det av upp till Frödingshöjd. Danne hade nyss fyllt och skulle ha en födelsedagsfest i sin korridor, så jag och Erika drog dit. Men först stannade vi till hos Tobbe & Jossie och gjorde sällskap med dem bort.
Var riktigt trevligt, kul att träffa alla! Blev mycket snack och musiklyssning. Självklart blev jag tokdissad när jag i all hast råkade blanda ihop introt på en Nickelback-låt med introt på Fire it up med Black Label Society. Bah!
Med all rätt kanske, lite av en dödssynd att göra ett sådant misstag ; )

Som ni ser på bilderna så var det en väldigt glamorös fest i vacker lokal, full med god mat och maffiga födelsedagstal!

Efter festen så drog vi hem och lagade pannkakor och kollade på The OC ( ja jättefjortis, jag vet. so what?)

     

Tjipp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0