Take A walk

Rastlöshet i kombination med vackert väder gjorde att jag bestämde mig för att en rejäl promenad idag!
Sträckan mellan kronoparken och centrum kändes lagom, är ca 5-6km lång. Dessutom blev det ett trevligt tillfälle att testa Pentax-kameran jag plockade hem på tradera i veckan! :)

Drog på mig vandrarskorna, stoppade ned ipoden i fickan och packade kameraprylarna och iväg bar det!
Det tar vanligtsvis ca 45-50 min att gå från kronoparken in till centrum, men i och med att jag samtidigt tog en del bilder så drog det ut på tiden och jag var framme efter ca 1 tim 30 min.

Väl framme i centrum belönade jag mig själv med 3 cheeseburgare och en cola på Burger King ;)
Sprang på Frippe ute på stan, så vi småsnackade lite sen tog jag bussen hem.

Här är några bilder jag tog under promenaden:



Kommentarer
Postat av: Erika

haha då gick det jämt ut med promenaden då ;)

2008-03-02 @ 10:52:07
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0