Fullt ös!

Idag har jag varit runt i staden och försökt fixa lite ärenden. När man är helt ny så är det inte alltid lätt att hitta.
Först skulle jag till Kårhuset och betala in terminsavgiften, tog en bra stund att hitta dit. Väl där kunde jag bara registrera mig, inte betala. Så då blev jag tvungen att därifrån traska till avenyn och stå i en evighetslång kö på Swedbank för att få betala in. Lunhrusning å allt,,, geeeh. Sen skulle jag hitta till själva skolbyggnaden för att visa upp mitt kårintyg, vilket också tog en bra stund. Väl där så fanns det ingen i receptionen. Suck! Nu vet jag i alla fall vart skolan ligger.
Sen tog jag spårvagnarna hem. Tack å lov för mitt månadskort som jag precis investerade i :)

Känner att jag börjar få lite koll på staden nu i alla fall. Gött det!
På fredag ska jag och Sven åka lite longboard i slottsskogen om det blir bra väder, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0