Första helgen i nya lägenheten

Nu har jag och Erika tillbringat första helgen i nya lägenheten. Vi kom hit i lördags, fick skjuts av mor och far. Jag hade massor av grejor med mig, hela bilen var full, så det var tur att jag åkte ner tidigare än planerat. Vi hade aldrig fått plats med både mina och Erikas saker i en bil.

Vi har ägnat hela helgen åt plocka upp och i ordning saker i lägenheten, och det börjar ta sig. Fortfarande en del jobb kvar dock. Sen på lördagkvällen så tog vi en paus och såg den nya Arkiv X-filmen på bio inne i centrum.
Känns väldigt kul och samtidigt lite sorgligt att ha flyttat hit, jag trivdes så bra i Karlstad och har blivit lite nostalgisk. Men samtidigt så är det kul och spännande med förändring. Kommer säkert trivas jättebra så fort vi kommit in i det!

Nu ska jag spendera resten av veckan här själv, behöver fixa lite saker inför skolstarten och även fortsätta städa ordning i lägenheten. Sven var här i ikväll och gjorde mig sällskap, vi spelade spel och hade trevligt. Ska bort till honom på tisdag och kolla hur han bor. Ska även fixa reskort och kolla upp vart skolan ligger, kan vara bra att veta :)

Kommentarer
Postat av: svenne

gbg is da shit joel. Glöm Karlstad nu där är boring. Här är det röj så shake asset och möt mig i en magicduell!

2008-08-29 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0